Pagina's

zaterdag 18 augustus 2012

happy b-day zussie

Hi Ladies

Een paar dagen geleden was mijn ''kleine'' zusje jarig. Alweer 17 jaar!! Wij schelen ons 8 jaar dus voor mij is ze nog steeds mijn ''kleine'' zusje.. Het was een hele gezellige dag met veel vrienden en familie.. Gelukkig was het prachtig weer (waar zij ieder jaar zooo'n geluk mee heeft) dus we hebben lekker met een hapje en een drankje buiten kunnen zitten..

Ik vind het heel leuk om taarten en cupcakes te bakken dus voor haar verjaardag wilde ik graag een make-up taart maken.

Ik ben er wel even mee bezig geweest maar hij was redelijk goed gelukt (fjiew)...
Ze is gek van zebra print dus heb ik de taart een zebra printje gegeven met daar de make-up op. Voor de vulling heb ik gekozen voor aardbeien mousse..


Één taart was natuurlijk niet genoeg dus heb ik er nog een witte chocolade taart bij gemaakt. Ik had het recept en het how to filmpje op de beautyblog van serena gezien en het leek me wel lekker om deze erbij te maken.

Mijn zusje was er blij mee gelukkig. En ze heeft een fijne verjaardag gehad.

Vinden jullie taarten bakken ook leuk?

Bedankt voor het lezen.

With love, K

Geen opmerkingen:

Een reactie posten