Pagina's

zondag 19 augustus 2012

NEW: Vintage bag



Hi ladies..

Ken je dat? 'S avonds laat klaar met werken. Je loopt door de stad winkels zijn gesloten en dan zie je in de etalage net dat leuke item staan... Dat had ik dus een tijdje geleden, ik zag dit tasje staan in een vintage winkeltje en wist dus dat ze er dan maar 1 of hooguit 2 stuks van zouden hebben. Ik had in de loop van de week geen tijd om te gaan winkelen maar toen ik tijd had en naar het winkeltje ging stond hij er nog!! Ik was echt helemaal gelukkig dat ik eindelijk dit schatje mee naar huis kon nemen.

Het is een met de hand geborduurd tasje uit de jaren '50. met zo'n leuke gouden knipsluiting aan de bovenkant.. Hoe schattig is dat?!


 
Ik kan niet wachten om het te combineren met een romantisch jurkje..

Houden jullie ook van vintage items?


With love, K

Geen opmerkingen:

Een reactie posten