Pagina's

zaterdag 13 oktober 2012

autumn outfit

 
 
Hey meiden,
 
Één van mijn favo seizoenen is herfst! Oww wat vind ik dat gezelluuggg!! Lekker knus op de bank met een goede film en de regen horen tikken tegen het raam. Weer veel tijd binnen doorbrengen en lekker crea bea zijn.. Ik weet niet hoe het komt maar heb dan altijd de behoefte om leuke dingen te maken, taarten of koekjes te bakken en gezellige dingen te doen met familie.
 
Maar ook de mode is een stuk knusser. De wollen truien, laarzen en jassen kunnen weer uit de kast. Begrijp me niet verkeerd ik vind de zomer ook super! Maar herfst is toch wat knusser.
 
Vandaag gingen mijn vriend, zusje en ik bij mijn oom en tante eten die voor de hele familie in de keuken hadden staan koken. Gezellig met ons allen bij elkaar.

 Ik heb een grote liefde voor wollen truien. Je kunt ze dit seizoen zo leuk combineren. De ene keer op een jeans zoals ik lekker casual en de andere keer op een rokje..
 De schoenen die ik draag heb ik van mijn zusje, het tasje komt uit Spanje en de rest van de outfit is allemaal van de H&M. Haha ben echt fan van H&M..
 
Vinden jullie herfst ook zo gezellig?
 
 
Veel Liefs,
K
 

2 opmerkingen:

  1. Het tasje is echt te awesome for words! Echt heel tof! Zou ik ook zo meegenomen hebben! Mooie trui en ketting ook. Leuke combi!

    XX red--sonja.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lovely! Die trui heb ik ook, erg classy en basic tegelijk!

    XO

    BeantwoordenVerwijderen