Pagina's

maandag 22 oktober 2012

Book love: Style yourself

Hey love's!!
 
Vandaag wil ik één van mijn favoriete boeken met jullie delen. Er zullen wel al veel bloggers een post over geschreven hebben maar ik kon het niet laten om er toch niet een artikel aan te wijden.
 
Het is een boek voor echte fashionista's. En er hebben 95 bekende fashion bloggers aan meegewerkt. Er staan allerhande tips en tricks. Denk aan kleuren en materialen combineren, wat MOET je in je basic collectie hebben, hoe kun je 1 item op wel 10 verschillende manieren dragen, en ga zo maar door.
 
Echt een heeeel leuk boek vol met prachtige foto's! Alleen al naar de foto's kijken is de moeite waard.
 
Het boek is nog te koop op bol.com voor € 16,95.
 
Ik heb een aantal foto's van het boek gemaakt om met jullie te delen.
 

 
Dit staat op de achterkant op de foto is het niet zo heel duidelijk:
 
Opvallen met stijl
STYLE YOURSELF is dé fashionguide voor echte fashionista's die dagelijks bezig zijn met mode en stijl.
Dit boek staat vol ideeeën en tips voor originele en gewaagde outfits, en prikkelt je creativiteit. Lees hoe Tavi Gevinson een hoedje maakt van een cadeauverpakking en zich liet inspireren door snoep. Ontdek dat outfits in één kleur helemaal niet saai hoeven te zijn, zie op hoeveel manieren je hetzelfde kledingstuk kunt dragen en leer hoe je verschillende stoffen en materialen met elkaar kunt combineren.
 
Dankzij de vele foto's en tips van de 95 hipste fashionbloggers ter wereld en de talloze illustraties is STYLE YORSELF een prachtig naslagwerk voor de modefans van nu.










Wat zijn jullie favoriete boeken?
 
Bedankt voor het bezoekje.
 
 
With love,
K

4 opmerkingen:

  1. Heb nog nooit eerder van het boek gehoord, maar volgens mij zitten er wel handige tips tussen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb hem ook, ik vind hem erg leuk!
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nog nooit van gehoord maar wel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb er nog nooit van gehoord, maar het ziet er wel heel gaaf uit!

    BeantwoordenVerwijderen