Pagina's

zondag 21 oktober 2012

OOTD: knuffel vest

Hey meiden!
 
Vandaag weer eens een OOTD! Zoals jullie in mijn picture diary hebben kunnen zien/lezen ben ik afgelopen vrijdag naar mijn beste vriendinnetje in Aken geweest. We zijn daar natuurlijk gaan shoppen! En ze heeft me meegenomen naar een kleine boutique waar zij vaker shopt. Het was een klein winkeltje met mooie items variërend van duur tot koopjes. Helaas ben ik de naam van de winkel vergeten *stomstomstom*. Ik heb in dat winkeltje dit vest gevonden voor maar 19,95!!! Het was liefde op het eerste gezicht!
 
Vanavond ben ik lekker met mijn vriendje naar de griek gegaan. En ik dacht laat ik mijn nieuw vest eens uit de kast halen :).
 




 Vest: winkeltje Aken Shirt: H&M Ketting: H&M (oud) Broek: Zara Schoenen: New yorker


Say hi to my baby Carlos!! I'm soooo in love with him!!
Bedankt voor het bezoekje!!
 
 
With love,
K
 
Ps: er loopt nog een winactie! Maak kans op een cadeaubon van H&M t.w.v 25 euro!KLIK HIER

5 opmerkingen:

  1. Ohhh such a pretty cardigan!;)
    xx
    B.
    http://www.beeswonderland.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. vind het een heel leuk vest, en hij past goed bij je haar ! :)
    Volgens mij is hij ook heerlijk warm voor het komend seizoen.

    Liefs,
    Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, dat vest staat je echt heel goed. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah wat een lief hondje :D Leuke look ook! Je hebt er weer een volger bij! Volg je terug? Liefs LynSelStyle

    www.lynselstyle.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen